گزارش کامل از ديدار هاي ديشب ليگ قهرمانان اروپا

گزارش کامل از ديدار هاي ديشب ليگ قهرمانان اروپا




 

 


گزارش کامل از ديدار هاي ديشب ليگ قهرمانان اروپا


تاریخ : چهارشنبه ،
17 آذر 1389

*گروه A لیگ قهرمانان اروپا؛ صعود تلخ اینتر به دور بعد؛تاتنهام صدرنشین گروه شد
با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه A، این تیمهای تاتنهام و اینتر بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.

این در حالی بود که پیش از آغاز این دیدار،صعود این دوتیم به دور بعدی رقابتها مسجل شده بود و دیدارهای سه شنبه شب در تعیین صدرنشین گروه تاثیر گذار بود.

در مهمترین دیدار دور ششم ،اینتر با نتیجه عجیب 0-3 مغلوب وردربرمن آلمان شد؛

نرآتزوری در نیمه اول بازی نمایش ناامید کننده ای را به نمایش گذاشت و برمن میزبان در نیمه اول به شایستگی از حریفش پیش افتاد.اولین گل مسابقه در دقیقه 39 توسط پرودل و از روی پاس تماشایی تورستن فرینگس از راه رسید. مارکو آرنائوتوویچ در دقیقه 49 برای بار دوم برای برمن گلزنی کرد و کلودیو پیسارو در دقیقه 88، کار اینتر را یکسره کرد تا تیره روزی های بنیتس و شاگردانش ادامه یابد. برمن با وجود این پیروزی مجبور به خداحافظی زودهنگام از این رقابتها شد و اینتر با وجود این شکست، مجوز صعود به دور بعدی رقابتها را کسب کرد.

در دیگر دیدار برگزار شده نیز دو تیم تاتنهام و توئنته به تساوی 3-3 دست یافتند. گلهای تیم توئنته میزبان در این دیدار را لاندزات (22،پنالتی)، روسالس (55) و چادلی (63) به ثمر رساندند و دو گل دفو (45 و 59) و یک گل از ویسگرهوف (12،گل به خودی) یک امتیاز را به حساب هر دوتیم واریز کرد. نیمه اول دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسید.

بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، تاتنهام با کسب 11 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه A لقب گرفت.اینتر با شکستی که در دیدار مقابل برمن متحمل شد ،ده امتیازی ماند و به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد.توئنته، با 6 امتیاز رده سوم جدول را مال خود کرد و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و وردربرمن با 5 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.



*گروه B لیگ قهرمانان اروپا؛ شالکه و لیون مسافران مرحله حذفی
انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه B، این تیمهای شالکه و لیون بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.

در مهمترین دیدار دور ششم ،شالکه موفق شد تا بانتیجه 2-1 مقابل میزبانش بنفیکا به برتری دست یابد تا با کسب سه امتیاز این بازی، به عنوان تیم صدرنشین روانه مرحله حذفی شود.نیمه اول این دیدار با گل دقیقه 20 خورادو به نفع میهمان آلمانی به پایان رسید.این در حالی بود که بنفیکا در اکثر دقایق نیمه اول کنترل توپ و میدان را برعهده داشت ولی نتوانست موقعیت چندانی روی دروازه تیم میهمان خلق کند.ضعف آنها به دلیل عدم بهره گیری از پاسهای کوتاه و تند و تیز به نظر می رسید.

در دقیقه 80 هم دومین گل شالکه توسط هوودس از راه رسید ولی لوئیسائو تنها 7 دقیقه بعد یکی از گلهای خورده را جبران کرد تا تیم میزبان دست کم به یک گل رسیده باشد.

در دیگر دیدار مرحله گروهی هم دو تیم المپیک لیون و هاپولی رژیم اشغالگر قدس به تساوی 2-2 رسیدند.این در حالی بود که نیمه اول بازی با تساوی بدون گل پایان یافته بود.لیون در نیمه اول فرصتهای متعددی برای گلزنی خلق می کرد ولی دفاع منسجم تیم میهمان، مانع از آن شد که حریف فرانسوی به سادگی به گل برسد.

البته دروازه دو تیم تاپایان بازی بسته نماند و در دقیقه 62 بود که اولین گل بازی توسط لیساندرو لوپس برای لیون از راه رسید.بن سحر یک دقیقه بعد گل خورده را جبران کرد تا بازی برای بار دیگربه تساوی کشیده شود.اران زحاوی در دقیقه 69 با به ثمر رساندن گل دوم هاپوئل، ورق را به سمت این تیم برگرداند ولی گل دقیقه 88 لاکازاته که از روی پاس تماشایی لیساندرو لوپس به ثمررسید بار دیگر بازی را به تساوی کشاند تا امتیازات دور ششم رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه بی میان دو تیم تقسیم شود.

بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، شالکه با کسب 13 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه B لقب گرفت.لیون با تساوی برابر هاپولی رژیم اشغالگر قدس و کسب تنها یک امتیاز از این دیدار، 10 امتیازی شد و به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد صعود کرد.بنفیکا نیز با 6 امتیاز رده سوم جدول را مال خود کرد و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد.

*گروه C لیگ قهرمانان اروپا؛ نمایندگان اسپانیاو انگلیس در دور یک هشتم
با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه C، این تیمهای منچستریونایتد و والنسیا بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.

در مهمترین دیدار دور ششم ،دو تیم منچستریونایتد و والنسیا در اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در این دیدار، نتیجه ای بهتر از تساوی برای دو تیم رقم نخورد.

در ابتدا این والنسیا بود که در دقیقه 32 بازی توسط پابلو ارناندس به گل رسید.آلخاندرو دومینگس که با زرنگی تمام توپ را از چنگ کریک درآورده بود، آن را به پابلو سپرد و او نیز بدون لحظه ای درنگ توپ را به تور دروازه تیم میزبان گوبید.والنسیا در نیمه اول بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و البته یونایتدی ها هم در جریان نیمه اول بازی تاحدودی ناامید کننده بودند.

نیمه اول بازی با برتری 0-1 والنسیای میهمان به پایان رسید ولی این پایان کار نبود،چرا که یونایتد در دقیقه 62 توسط اندرسون بازی را به تساوی کشاند تا بدین ترتیب خود را به صدر جدول گروهی رسانده و از صدرنشینی والنسیا ممانعت کند. در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید تا امتیازات این دیدار بین دو تیم تقسیم شده و هر دو با هم به مرحله حذفی راه بیابند.

در دیگر دیدار مرحله گروهی در این گروه هم دو تیم بورساسپور و گلاسکو رنجرز به تساوی 1-1 دست یافتند.

درابتدا این میلر بود که در دقیقه 20 برای تیم میهمان گلزنی کرد ولی در دقایق پایانی نیمه دوم، (79) لدیریم گل خورده را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، منچستریونایتد با کسب 14 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه C لقب گرفت .والنسیا با یک امتیازی که دردیدار سه شنبه شب اولدترافورد کسب کرد، یازده امتیازی شد و در رده دوم تکیه زده و به مرحله حذفی رقابتها راه یافت.گلاسکو رنجرز نیز با احتساب یک امتیاز دیدار سه شنبه شب با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و بورساسپور با 1 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.



*گروه D لیگ قهرمانان اروپا؛ بارسا و کپنهاگن در مرحله یک هشتم نهایی

با انجام دیدارهای دور ششم از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه D، این تیمهای بارسلونا و اف سی کپنهاگن بودند که به عنوان تیمهای اول و دوم روانه دور بعدی رقابتها شدند.

در مهمترین دیدار دور ششم ،دو تیم بارسلونا و روبین کازان در نوکمپ به مصاف هم رفتند که در این دیدار، با وجودی که گواردیولا اکثر بازیکنان ذخیره اش را به میدان فرستاده بود، پیروزی از آن بارسا شد.

در حالی که نیمه اول این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود، در دقیقه 51 بازی، این اندرو فونتاس بود که با بهره گیری از پاس تماشایی تیاگو آلکانتارا، گل برتری بارسا را به ثمر برساند.

این اتفاق در دقیقه 82 بازی هم تکرار شد و این بار این ویکتور واسکس بود که با بهره گیری از پاس آدریانو برای بار دوم برای بارسا گلزنی کرد.با پایان یافتن این مسابقه،بارسا در حضور اکثر بازیکنان پایه ای اش نمایش به مراتب بهتری را از حریف به اجرا گذاشت و هر سه امتیاز این دیدار خانگی را مال خود کرد.

در دیگر دیدار مرحله گروهی در این گروه هم دو تیم کپنهاگن و پاناتینایکوس مقابل هم قرار گرفتند که این دیدار با برتری 1-3 حریف دانمارکی به پایان رسید.گلهای این دیدار را وینگارد (26)، گرونکائر (50،پنالتی) و سیسه (73،گل به خودی)برای کپنهاگن و کانته (90) برای پاناتینایکوس به ثمر رساندند.

بدین ترتیب و در پایان رقابتهای گروهی، بارسلونا د با کسب 14 امتیاز از شش دیدار خود، تیم صدرنشین جدول گروه D لقب گرفت .اف سی کپنهاگن با 3 امتیازی که دردیدار سه شنبه شب کسب کرد، با 10 امتیاز رده دوم را در اختیار گرفت و روبین کازان هم با 6 امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفته و بدین ترتیب مجوز حضور در رقابتهای لیگ اروپا را کسب کرد و پاناتینایکوس با 2 امتیاز در قعر جدول گروه قرار گرفت.


کلمات کلیدی : اخبار ورزشی ، خبر ورزشی ، اخبارورزشی ، خبرورزشی ، اخبار جام جهانی ، کریستیانو رونالدو ، لیونل مسی ، زلاتان ابراهیموویچ ، اخبار خارجی فوتبال ، اخبار مهم خارجی ، اخبار فوتبال جهان ، خبرهای جام جهانی ، بایرن مونیخ ، اخبار لیگ اسپانیا ، خبرهای ورزشی ، اینترمیلان ، اخبار اروپا ، عکس کریستیانو رونالدو ، سایت فوتبال ، جدول لیگ آلمان ، جدول لیگ اسپانیا ، جدول لیگ ایتالیا ، سایت گل , تیم بارسلونا ، تیم رئال مادرید ، مصاحبه مورینیو ، روزنامه گل ، لیونل مسی ، رونالدو ، اخبار امروز فوتبال ، نتیجه بازی رئال مادرید ، اخبار فوتبالی ، قهرمان آسیا در سال ، روزنامه ورزشی ، روزنامه خارجی , سایت خبر ورزشی ، تک گل